NEWS

insurance 1024x682

Η διεύρυνση του πελατολογίου και οι αγορές εκτός Ελλάδος στα χρόνια της κρίσης αποτελούν σανίδα σωτηρίας για πολλές Ελληνικές επιχειρήσεις. Και αν πριν πολλά χρόνια η προσέγγιση νέων πελατών με έδρα το εξωτερικό ήταν μια πολύπλοκη διαδικασία που σε πολλές περιπτώσεις απαιτούσε μέχρι και το άνοιγμα υποκαταστήματος προτού καν γίνει η πρώτη επαφή με τους υποψήφιους δυνητικούς πελάτες πλέον τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά και αυτό σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στο διαδίκτυο και το Digital Marketing.

google adwords facebook ads

Με την Google και το Facebook να είναι τα σημεία αναφοράς για το internet την τελευταία δεκαετία, το δίλημμα για το που θα πρέπει μια εταιρία να διοχετεύσει το διαφημιστικό της μπάτζετ προκαλεί διαρκώς πεδίο αντιπαραθέσεων. Αποφεύγοντας τις τεχνικές λεπτομέρειες θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε όσο πιο απλά γίνεται τις βασικές διαφορές των διαφημίσεων μέσω του δικτύου της Google με τις διαφημίσεις μέσω του Facebook.

email marketing

Έρευνες δείχνουν ότι τα ενημερωτικά e-mail που είναι στοχευμένα έχουν 4 έως 10 φορές μεγαλύτερη ανταπόκριση σε σχέση με τα e-mails που στέλνονται μαζικά, χωρίς στόχευση.

facebook 3225 social 32twitter 32pinterest 32linkedin 32

 

elot

Google certifiedOK

360

android app on google play

© 2018 PYLARINOS Advertising