ΝΕΑ

Τι πρέπει να έχει οπωσδήποτε κάθε εταιρικό site

Responsive sites

1. Προφίλ
Το προφίλ μιας επιχείρησης είναι κάτι που ψάχνουν όλοι. Συμβάλλει στην αξιοπιστία και την εγκυρότητα της επιχείρησης. Είναι σημαντικό το περιεχόμενο να είναι ειλικρινές και σαφές. Να εξηγείς τι κάνεις, πώς το κάνεις, με ποιον τρόπο μπορείς να βοηθήσεις κάποιον και γιατί κάποιος να επιλέξει τη δική σου υπηρεσία ή προϊόν.
Επίσης σημαντικό είναι να είναι εμφανής όλη η ομάδα που εργάζεται για την επιχείρηση. Οι περισσότεροι από εμάς ως χρήστες, ψάχνουμε την ομάδα. Να δούμε, να μάθουμε ποιοι είναι οι άνθρωποι που φτιάχνουν, που δημιουργούν, που μας εξυπηρετούν, που μπορεί να μιλάμε μαζί τους στο τηλέφωνο. Αν θέλεις να ενισχύσεις το ενδιαφέρον του κοινού, μπορείς να ανεβάσεις φωτογραφίες ή ακόμη και videos όπου το προσωπικό θα συστήνεται.


2. Μενού πλοήγησης
Φρόντισε να κάνεις μία σωστή κατηγοριοποίηση του υλικού σου. Να σκεφτείς καλά ποιες είναι οι λέξεις κλειδιά που περιγράφουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σου και σύμφωνα με την έρευνα που θα κάνεις, να ονομάσεις και τις κατηγορίες στο menu.
Το μενού πλοήγησης καλό είναι να βρίσκεται είτε οριζόντια στο επάνω μέρος της σελίδας, είτε κάθετα στην αριστερή πλευρά. Και καλύτερα να μην πειραματιστείς με άλλη διάταξη γιατί μπορεί να σου στοιχίσει επισκεψιμότητα, δεδομένου ότι ο χρήστης έχει συνηθίσει να βρίσκει συγκεκριμένες πληροφορίες σε συγκεκριμένες θέσεις.


3. Περιεχόμενο
Επένδυσε στο περιεχόμενο του site σου. Το περιεχόμενο είναι αυτό που σε διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Φρόντισε να είναι πάντα επίκαιρο, φρέσκο, να στοχεύει στο κοινό που σε ενδιαφέρει, να προσφέρει γνώση και να είναι πραγματικά ενδιαφέρον για τους χρήστες. Το καλό και ποιοτικό περιεχόμενο είναι κάτι που εκτιμούν και επιβραβεύουν οι μηχανές αναζήτησης.


4. Social Media Buttons
Δεν έχει πολύ νόημα να έχεις μία ιστοσελίδα και να είσαι απών στα social media. Σκέψου το… Το ένα βοηθάει το άλλο και αυτό είναι πολύ σημαντικό.. Δημιούργησε λογαριασμούς στα social media κι έπειτα εντόπισε ποιο είναι το κοινό σου και ποια είναι τα χαρακτηριστικά του. Μέσα από τις συζητήσεις τους, το τι τους αρέσει, τι ανεβάζουν μπορείς να καταλάβεις πολλά για τις προτιμήσεις τους. Επίσης, δες τα social media ως την πλατφόρμα μέσα στην οποία μπορείς να μιλάς με τους χρήστες. Έχεις τον χώρο να απαντήσεις, να εξηγήσεις, να ρωτήσεις, να μάθεις, να αλληλεπιδράσεις, να επικοινωνήσεις και να εκφράσεις τα συναισθήματά σου. Μπορείς πιο εύκολα πια να αποκτήσεις fans και followers. Εκμεταλλεύσου το και πρόσθεσε σήμερα κιόλας τα social media buttons στη σελίδα σου.


5. Επικοινωνία
Σημαντικό στοιχείο σε μία ιστοσελίδα είναι η επικοινωνία. Κάθε χρήστης μετά τις πληροφορίες που ψάχνει για μία επιχείρηση, κατευθύνεται στην κατηγορία “Επικοινωνία” ώστε να δει πού βρίσκεται και αν είναι εύκολο να επικοινωνήσει με τους ανθρώπους της. Η σωστή κι επαρκής πληροφορία καθιστά την επιχείρηση πραγματική, αξιόπιστη και νόμιμη. Έτσι, καλό είναι συμπεριλάβεις σ’ αυτήν την κατηγορία τη φυσική διεύθυνση της επιχείρησής σου, τηλέφωνο σταθερό και προαιρετικά ένα κινητό για κάτι έκτακτο, emails, μία φόρμα επικοινωνίας ώστε να μπορεί κάποιος αν θέλει να την συμπληρώσει και να σου στείλει μήνυμα και τέλος, ένα χάρτη με το γεωγραφικό στίγμα της τοποθεσίας σου.


Αν θέλεις να σου προτείνουμε κι άλλα tips, επικοινώνησε μαζί μας εδώ.

facebook 3225 social 32twitter 32pinterest 32linkedin 32

 

elot

Google certifiedOK

360

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd